Convocatòria del concurs per l'adjudicació de les barres de la Festa Major 2024

L’objecte d’aquest concurs és la gestió de les barres de la Festa Major 2024.

El termini de presentació de les sol·licituds: del 31 de maig al 13 de juny de 2024 (ambdós inclosos)

Qui el pot demanar?

Poden participar en aquest concurs les entitats de la Garriga inscrites degudament en el Registre d'Entitats de l'Ajuntament a la data de publicació de la convocatòria.
L'entitat ha de disposar d'un mínim de 10 socis.
Es permet que dues o més entitats optin de manera conjunta a una sola barra de bar. Per fer-ho així hauran de presentar un projecte conjunt.

Quan es dóna resposta?

El termini per a l'atorgament de les barres serà, com a màxim, d'un mes a comptar des de la data de tancament del període de presentació de sol·licituds.

Documentació necessària?

 Formulari específic de sol·licitud

 Escriptura de constitució o Estatuts, en el cas de que hi hagi hagut alguna modificació i no s'hagi notificat amb anterioritat

 Poders de representació i/o certificat expedit pel/per la Secretari/ària de l'entitat que acrediti la representació legal del/de la sol·licitant, en el cas que hi hagi hagut alguna modificació i no s'hagi notificat amb anterioritat

 Llibre de persones associades o qualsevol altre document vàlid en dret que acrediti el nombre d'inscripcions

 Documentació que acrediti la formació de persones de l'entitat en dispensació responsable de begudes alcohòliques

 Documentació que acrediti la formació de persones de l'entitat en violència de gènere o conductes abusives

 Documentació que acrediti les activitats a valorar

 Rebut de pagament de la fiança de 1.000,00 €



Canals de tramitació

TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 09-06-2024 09:21