Oblideu-vos del paper
L'e.FACT és el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes i els seus proveïdors per a la recepció de les factures electròniques .
Beneficis de la factura electrònica:
Per als proveïdors:
- Intercanvi de la informació sense error entre l'Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d'entrada manual).
- Registre d'entrada de les factures electròniques per part de las administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
- Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l´inici de còmput dels terminis de cobrament.
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.
Per a les administracions públiques:
- La reducció dels temps de tramitació interna en cada administració.
- L'anticipació dels seus plans de Tresoreria ja que les obligacions de pagament poden veure's de forma anticipada i automatitzada a partir del moment en el que s'efectuen els serveis o es lliuren els subministraments.
- La major eficiència en la gestió, auditoria i inspecció.
- L'estalvi d'espai i gestió més efectiva de l'arxiu. Eliminació de l'obligatorietat d'imprimir les factures en paper
Per enviar la teva factura només cal que entris a l'enllaç adjunt i utilitzis el codi següent:
CODI DIR 3 - L01080885
Oficina comptable: L01080885
Òrgan gestor: L01080885
Unitat tramitadora: L01080885