Sol·licitud de pròrroga expressa de les 40 autoritzacions de venda del mercat no sedentari

Termini presentació de sol·licituds: del 07/05/2025 al 03/06/2025, ambdós inclosos.

 

Destinataris: Els titulars de les 40 autoritzacions de venda del mercat no sedentari de la Garriga que s’extingiran en data 6 d’octubre de 2025.

Quan es dóna resposta?

Un cop exhaurit el termini de presentació de sol·licituds, l'òrgan competent dictarà resolució amb la relació de persones titulars que hauran prorrogat la seva autorització de venda no sedentària del mercat de la Garriga

Documentació necessària?

 Formulari específic de sol·licitud

 Document d'identitat (DNI, NIE, NIF) de la persona titular de l'autorització. En cas que es tracti de persones venedores extracomunitàries, presentar els documents que acreditin estar en possessió dels permisos de residència i de treball corresponents

 Certificat del registre de la constitució i vigència de persona jurídica i dels seus estatuts conforme s'inclou en el seu objecte social l'exercici de la venda no sedentària

 Condicions de l'assegurança (pòlissa) on consti la cobertura mínima per 300.000€ i el darrer rebut

 certificat de titulació de manipulació d'aliments o anàloga, si els productes objecte de l'autorització de venda ho requereixen



Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'Atenció a la CiutadaniaPlaça de l'Església, 208530 - La Garriga (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet
Per a la tramitació telemàtica, s'hauran de complimentar els camps de la instància genèrica, adjuntar el formulari específic de sol·licitud degudament complimentat i tota la documentació requerida a l'apartat ·Documentació necessària?·

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 06-05-2025 13:10