Certificat digital id-CAT

L'idCAT Certificat és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya - Consorci AOC.

L'Ajuntament de la Garriga és una Entitat de Registre idCAT on es pot validar i recollir el certificat, així com suspendre, revocar o habilitar-lo de nou.
 

Com es fa?

  1. Sol·licitud del certificat
    • Registreu les vostres dades des d'aquesta web - cliqueu aquí - i empleneu el formulari de sol·licitud.
  2. Validació de la identitat
  3. Decàrrega / Instal·lació del certificat

Podeu concertar CITA PRÈVIA per ser atesos presencialment a l'Oficina d'atenció a la Ciutadania a través de https://citaprevia.ubintia.com/lagarriga/#nbb o trucant al 93 860 50 50. 

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física major d'edat.

Documentació necessària?

 Document d'identificació (DNI, NIE, passaport...)



Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'Atenció a la CiutadaniaPlaça de l'Església, 208530 - La Garriga (Barcelona)

Preu

Tràmit gratuït

ÀMBITS TEMÀTICS

Enllaços

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 12-07-2023 12:55