Sol.licitud informe accident de trànsit

Informe en prevenció d'un accident de trànsit elaborat per a les companyies d'assegurances i/o particulars.

Mitjançant aquest tràmit s'expedirà un informe de la intervenció realitzada per la Policia Local de la Garriga en un accident de trànsit.

Qui el pot demanar?

- Consultories, companyies d'assegurances i altres administracions mitjançant tràmit telemàtic.
- Particulars mitjançant tràmit telemàtic o presencialment a les oficines d'atenció ciutadana (OAC).

Documentació necessària?

 Abans de sol·licitar l'informe caldrà fer una consulta prèvia i gratuïta on s'especificarà: - La data i hora de l'accident - El lloc de l'accident - Els vehicles implicats - El número d'atestat o d'expedient de la Policia Local (si el sol·licitant el sap) Només caldrà formalitzar la sol·licitud d'informe en cas que el resultat de la consulta prèvia sigui positiu



Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'Atenció a la CiutadaniaPlaça de l'Església, 208530 - La Garriga (Barcelona)Comissaria de la Policia Local Carrer Centre, 608530 - La Garriga (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

Preu

Consultar Ordenança T10 Expedició documents administratius

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 27-02-2021 10:34