Sol·licitud de tarifa reduïda social sobre les quotes mensuals del servei de l'Escola Municipal d'Art i Disseny (EMAD)

Reduccions sobre les quotes mensuals dels serveis de l’EMAD, amb l’objectiu de garantir el dret de qualsevol família a accedir al centre, tot promovent criteris d’equitat, igualtat d’oportunitats i d’inclusió social, alhora facilitar la conciliació laboral de les famílies.

Les tarifes reduïdes s’aplicaran sobre les quotes mensuals dels estudis reglats i tallers anuals de l’EMAD, així com també als monogràfics.

Si una persona obligada al pagament de la quota reuneix les obligacions per gaudir de més d’una reducció, només se li aplicarà la que li resulti més beneficiosa.

Es pot consultar tota la informació a l’Ordenança municipal núm. P02, reguladora dels preus públics pels serveis de l’EMAD.

Qui el pot demanar?

Tarifes reduïdes:
1. Les tarifes reduïdes regulades s'aplicaran sobre les quotes mensuals dels estudis reglats i tallers anuals de l'EMAD.
2. La tipologia i condicions per gaudir d'aquestes tarifes reduïdes són les que tot seguit s'especifiquen:
a) Reducció d'un 25% de la quota mensual per a cadascun dels estudiants, si una família té més d'un membre de la unitat familiar cursant estudis reglats i/o tallers a l'EMAD.
b) Reducció d'un 50% sobre la quota mensual per a les persones jubilades, pensionistes i/o que hagin complert els 65 anys.
c) Reducció d'un 25% sobre la quota mensual per a famílies monoparentals i nombroses.
d) Reducció d'un 50% en la quota inicial per als alumnes que s'incorporin a l'escola als tallers anuals d'adults, infants i joves de l'EMAD a partir del dia 1 de març del curs acadèmic corresponent.

Quan es dóna resposta?

Per Junta de Govern Local o per Resolució d'Alcaldia s'estudiarà les sol·licituds presentades, la valoració de cadascuna i es resoldrà la concessió o denegació de la reducció de la tarifa. La resolució es notificarà per escrit a les persones interessades.

La concessió de la reducció tindrà efectes des de la data del registre d'entrada de la sol·licitud, tenint en compte els terminis de cobrament de rebuts. No tindrà efectes retroactius.

Documentació necessària?

 Formulari específic de sol·licitud

 Si s'oposa a la consulta:

 - Document acreditatiu com a persona jubilada i/o pensionista

 - Document acreditatiu de família monoparental o nombrosa



Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'Atenció a la CiutadaniaPlaça de l'Església, 208530 - La Garriga (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet
Per a la tramitació telemàtica, s'hauran de complimentar els camps de la instància genèrica, adjuntar el formulari específic de sol·licitud degudament complimentat i tota la documentació requerida a l'apartat

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 19-06-2024 13:59