Convocatòria del concurs per l'adjudicació de la barra de Cap d'Any 2025

L’objecte d’aquest concurs és la gestió de la barra de bar de la revetlla de Cap d'Any.

El termini de presentació de les sol·licituds: del 11 de novembre al 17 de novembre de 2025 (ambdós inclosos)

Qui el pot demanar?

Poden participar en aquest concurs les entitats de la Garriga inscrites degudament en el Registre d'Entitats de l'Ajuntament a la data de publicació de la convocatòria.
L'entitat ha de disposar d'un mínim de 10 socis.
Es permet que dues o més entitats optin de manera conjunta a una sola barra de bar. Per fer-ho així hauran de presentar una única sol·licitud conjunta que vindrà signada pels respecitus representants.

Quan es dóna resposta?

El termini per a l'atorgament de les barres serà, com a màxim, d'un mes a comptar des de la data de tancament del període de presentació de sol·licituds.

Documentació necessària?

 Formulari específic de sol·licitud

 Llibre de persones associades o qualsevol document vàlid en dret que acrediti el nombre d'inscripcions de l'entitat



Canals de tramitació

TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 10-11-2025 08:35