L’Ajuntament de la Garriga ha fet un pas endavant en la gestió de la seva documentació i compta, des del setembre, amb la figura d’una arxivera municipal.
La creació d’aquest nou Servei d’Arxiu Municipal permetrà a l’Ajuntament custodiar i mantenir organitzada la seva documentació, tot garantint una gestió administrativa transparent i eficaç. Un altre dels objectius és garantir el dret a la informació de la ciutadania i vetllar per la protecció, recuperació i difusió del patrimoni documental del municipi.
Des de l’Arxiu, a més, es col·laborarà en el desenvolupament de l’Administració Electrònica del Consistori.
Al Ple del mes de febrer va aprovar inicialment el Reglament de l’Arxius, que en regularà el funcionament i competències. A l’Arxiu Municipal de la Garriga, de més de 600 metres lineals, s’hi troba tant documentació administrativa del municipi com documentació històrica que es remunta a l’any 1323.
L’horari de l’Arxiu, que es troba ubicat a l’edifici de l’Ajuntament, és de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i els dilluns també de 16 a 18.30 hores. Més informació al telèfon 93 860 50 50 (extensió 1108) o al correu arxiu@ajlagarriga.cat.