Novetats a l'app del porta a porta

Última revisió 16-03-2023 12:43
17/03/2023

S'incorporen les opcions de comunicar incidències i de sol·licitar la recollida de voluminosos.

L'aplicació del porta a porta, a través de la qual es pot fer seguiment de les aportacions fetes i consultar informació sobre la recollida de residus, ha incorporat dues novetats.

D'una banda, es poden comunicar incidències (bosses no recollides, cubells trencats, taques a la calçada...). Un cop comunicada la incidència, a l'app apareixerà qualificada com "pendent". Mentre s'estigui gestionant, apareixerà com "en curs". I un cop solucionada (el temps variarà en funció de la tasca que calgui dur a terme), a l'aplicació apareixerà com a "resolta".

Les incidències que no es puguin realitzar per la seva naturalesa, s'identificaran com a "cancel·lada". En aquests casos, es mira de trucar la persona que ha enviat la comunicació per donar l'explicació pertinent.

D'altra banda, l'app també permet ja sol·licitar la recollida de voluminosos (aquest servei es pot seguir demanant a través del telèfon 900 100 672). En aquest cas, la persona usuària podrà veure en quina data es farà la recollida.