El ple d'octubre va aprovar definitivament la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament i de l'Organisme Autònom de Mitjans de Comunicació.
L'aprovació es va dur a terme després que la comissió de treball, formada per per membres de l’equip de govern, membres del comitè unitari de personal, secretari, interventora, cap de Recursos Humans i tècnica de Recursos Humans, resolgués un total 21 al·legacions presentades davant el document inicialment aprovat.
El regidor de Recursos Humans, Jordi Pubill, va explicar que "s'han analitzat una per una les al·legacions presentades, valorant totes les fitxes de cada lloc de treball, i discutint-les punt per punt".
Montse Llobet, de Junts per la Garriga, va reiterar que "l'organigrama no s'ajusta a la realitat de l'Ajuntament" i es va mostrar contrària a la manera en què s'aplica la RLT i al seu cost.
Per part de la CUP, Pep Tarradas va posar èmfasi en el nombre d'al·legacions, "que demostren que el procés de gestió de tot plegat no gaudeix del consens que hauria de tenir".
Des del PSC, Álex Valiente també va destacar "el recolzament minso per part del personal municipal" i que "no s'ataca un aspecte bàsic que és la implementació de l'organigrama".
Per la seva banda, Ángel Guillén, de Ciutadans, va remarcar la "votació baixa i amb poca aprovació de la RLT", a la qual ara "se sumen 21 persones que presenten més de 130 al·legacions".
Per tancar el debat, l'alcaldessa, Dolors Castellà, va dir que l'objectiu de la nova RLT és "donar servei a la ciutadania amb les millors condicions possibles". "Venim de dècades amb una relació molt complicada amb la plantilla, amb poca transparència, amb retribucions no justificades... Aquesta RLT vol donar solució a tot això", va afegir.
La nova RLT es va aprovar amb els vots a favor d'equip de govern, els vots en contra de Junts per la Garriga, PSC i Ciutadans i l'abstenció de la CUP.