La Garriga organitza el proper 28 de juny, Dia de l’Alliberament LGBTI+, un escape room que a través de diferents proves posarà en valor la diversitat i la llibertat.
El tresor de Margaret Murray és un escape room inspirat en la vida real d’aquesta arqueòloga pionera, que va desafiar les normes del seu temps. De petita li deien que no podia ser exploradora perquè era una nena, però no els va fer cas i es va convertir en una de les primeres dones arqueòlogues reconegudes.
Durant els seus viatges, Margaret va descobrir històries i símbols de persones que havien hagut d’amagar qui eren per poder encaixar a la societat. Per això, va decidir protegir el seu tresor més valuós: un llegat de llibertat, diversitat i orgull.
Els equips de 6 persones, ja es poden inscriure, hauran d'esbrinar què amaga el cofre en 45 minuts.
El 28 de juny, Dia dels Drets LGBTI+, és una jornada per celebrar la diversitat sexual i de gènere, i per continuar avançant en la defensa dels drets i la igualtat de totes les persones.