L'Associació de Viles Termals de Catalunya i l'Associació Balneària presenten un pla de màrqueting per consolidar el termalisme com un element distintiu del patrimoni cultural i natural català.
El passat 16 de gener, l'Associació de Viles Termals de Catalunya i l'Associació Balneària van presentar el pla de màrqueting conjunt que han dissenyat per treballar pel sector termal català fins a l'any 2026.
Aquest pla té com a objectiu principal posar en valor les aigües mineromedicinals del territori català i consolidar el termalisme com un element distintiu del patrimoni cultural i natural de la regió.
La missió del pla és promocionar i protegir la riquesa de les aigües mineromedicinals de Catalunya a través de diverses accions que busquen millorar la imatge del sector i potenciar el seu impacte econòmic, social i turístic.
Així, es busquen tan objectius econòmics (de promoció turística i creixement del sector), com socials (remarcant el paper del termalisme en la salut i en l'oci), per tal de convertir el termalisme en una destinació de salut i benestar reconeguda a nivell mundial.
Algunes de les accions destacades del pla inclouen una plataforma digital conjunta, promoció dels xecs regal de l'Associació Balneària, la participació en fires nacionals i internacionals o la senyalització conjunta de les viles termals.