Substitució de la gespa del camp d'esports municipal

Última revisió 19-05-2026 10:03
20/05/2026

La gespa actual se substituirà per una de nova, de gran qualitat, amb base de sorra i silicona.

La gespa del camp d'esports municipal se substituirà properament. L'actual gespa està "molt malmesa", segons l'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, per això es realitzarà aquest canvi, "sobre el terra que ja es va renovar".

La nova gespa tindrà una base de sorra i silicona (l'actual té la base de cautxú).  "Es podrà practicar esport amb les millors prestacions que hi ha actualment en l'àmbit futbolístic", en paraules del regidor d'Esports, Àlex Gil.

Es preveu que els treballs de substitució de la gespa comencin pels volts de Sant Joan i acabin abans que comenci la temporada, al setembre.

Segons Gil "es tracta de la millor època per fer aquesta substitució a nivell de temperatures, precipitacions, etc."

L'actuació, que compta amb una subvenció de la Diputació de Barcelona, té un cost d'uns 320.000 €.