Sorea passa a ser Agbar

Última revisió 03-02-2021 09:52
03/02/2021

Des del dia 1 de gener de 2021, els serveis que Sorea prestava fins ara a la Garriga passen a ser gestionats per Agbar.

D’aquesta manera, Agbar esdevé el nou gestor del servei i subroga la posició que tenia Sorea al municipi. Aquesta transmissió no suposa cap modificació en la prestació del servei als garriguencs i les garriguenques.

Agbar manté els mateixos canals d’atenció telefònica: 934 953 540 (atenció comercial); 900 405 070 (reclamacions); i 900 304 070 (avaries). Es mantenen les mateixes oficines d’atenció al client, les quals seguiran obertes per atendre la ciutadania amb cita prèvia. Ara bé, la pàgina web de la companyia passa a ser www.agbarclients.cat. I també es disposa d’un nou perfil de Twitter, que és @agbarclients.

Aquest canvi es deu a la integració d'Agbar i Sorea el un mateix grup, esdevenint una única marca de serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya. En aquest sentit, Sorea ha transmès a Societat General d’Aigües de Barcelona, S.A.U. (Agbar) la seva branca d’activitat de gestió del cicle integral de l’aigua que ha desenvolupat fins ara a Catalunya.

Enllaços