Durant els dies de la Festa Major es restringirà el trànsit i l'aparcament a diferents carrers del municipi per garantir l'organització dels actes i assegurar la seguretat de la festa.
- Passeig dels Til·lers (entre plaça de les Oliveres i Can Xic Corder) : prohibit l’estacionament des de les 14 hores del dia 30 de juliol fins a la finalització de la Festa Major, amb talls intermitents de la circulació quan es realitzin algunes activitats.
- Ntra. Sra. De la Salut: prohibit l’estacionament des de les 19 h del dia 30 de juliol fins a la finalització de la Festa Major, amb talls intermitents segons el desenvolupament de les activitats.
- Espai Doma:
- Prohibida la circulació viària a partir de les 21 h dijous 30, divendres 31 i dissabte 01 agost fins a la finalització dels actes.
- Dins de la zona d’escenari i les carpes, prohibit l’estacionament des del dia 27 de juliol a l'1 d'agost
- Zona Avd. Maduixers i Avd. Sant Esteve prohibit l’estacionament des de les 20 h. del dijous 30 de juliol a l'1 d'agost
- Pista núm.1 : prohibida l’entrada i prohibit l’estacionament el dia 01 d'agost a partir de les 15 h.
- Carrer Ametlla (entre Passeig i Rda del Carril): Prohibit l’estacionament i la circulació de 6-22 h del divendres dia 31 de juliol.
- Pàquing de les piscines: prohibida la circulació i prohibit l’estacionament des de les 14:00 hores del dia 31/07/2026 fins les 23:00 hores del dia 01/08/2026.
- Av del Mil·lenari de Catalunya:
- Prohibició de l’estacionament entre Avda. Generalitat i pista núm.2.
- No es podrà circular entre les 20 i les 23 hores del dissabte dia 01/08/26, des de la pista núm.2 fins Avda. Jacint Verdaguer
- Jacint Verdaguer: No es podrà circular entre les 20 i les 23 hores del dissabte dia 01/08/2026 des de la rotonda amb mil·lenari de Catalunya fins la rotonda N152Z.
- Zona de atraccions- Fira -a l'avinguda del Mil·lenari Catalunya (entre carrer Berguedà i carrer Lluçanès): prohibit circular i estacionar des de les 6 h del dia 27/07/2026 fins finalització festa major.
- El Passeig (entre plaça del Silenci i Mina) i Ctra. De l’Ametlla amb carrer Banys: talls de via intermitents segons les activitats