L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, un servei obert a la ciutadania

Última revisió 05-07-2017 09:23
30/01/2017

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït que ofereix l’Ajuntament al conjunt de la ciutadania de la Garriga. A través d’aquesta oficina, un tècnic especialista de la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC) assessora i brinda assessorament a les persones que ho necessiten.

En general, s’atenen casos de gent que ha tingut problemes amb una empresa o un establiment i que necessita ajuda per resoldre dubtes o situacions. Entre les principals consultes destaquen les relacionades amb la telefonia mòbil, els subministraments bàsics o les aerolínies que operen per Internet. Des de l’oficina, es recorda que també poden adreçar-s’hi les persones autònomes que tenen petits negocis i comerços, que des de la modificació del Codi de Consum poden beneficiar-se d’aquest servei. L’OMIC és oberta cada dimarts de 10 a 14 hores i està ubicada a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC). També es pot demanar cita prèvia a través del telèfon 93 860 52 99 i del correu consum@ajlagarriga.cat.