A partir d'aquesta setmana, enlloc d'atendre les persones consumidores els dimarts, l'OMIC les atendrà els divendres.
L'Oficina Municipal d'Informació de Consum, a Can Raspall, seguirà mantenint el seu horari habitual: de 10 a 13 hores.
La tasca de l'OMIC és informar i assessorar les persones consumidores sobre els seus drets i deures, tramitar queixes i reclamacions sobre possibles infraccions dels seus drets i fer de mediadora.
Dades del 2022
Durant l'any 2022, l'OMIC de la Garriga ha atès 178 consultes, majoritàriament de manera presencial, tot i que també per telèfon i correu electrònic. Pel que fa al nombre de reclamacions, s'han obert 51 expedients.
Per sectors, la majoria de consultes estan relacionades amb els serveis de telefonia (46), seguides per les de comerç (24) i sobre els serveis de gas (23). La majoria d'expedients oberts tenen relació amb els sectors dels serveis de gas (12), el comerç (11) i els serveis de telefonia (8).