La Garriga va iniciar de manera atípica la campanya de Nadal ja que enguany no es va fer la tradicional Festa de la Llum.
L’encesa de la il·luminació nadalenca va coincidir amb l’estrena del tercer vídeo de la campanya Fem Poble. â??La campanya remarca tots aquells valors que suposa el fet de comprar al municipi: estalvi, prosperitat, proximitat i comunitat.
El que si es va fer aquest cap de setmana va ser el Mercat de Nadal, organitzat per l’Associació de Comerciants i Veïns del Barri de Dalt de la Garriga. El mercat va comptar amb una trentena de parades amb exposició i venda de verd nadalenc, tions, pessebres, torrons, alimentació gourmet, artesania i d'altres productes pensats per a les festes de Nadal, va reunir i sobretot per la cagada del tió.
També aquest cap de setmana, més de 250 nens i nenes van passar per la Sala d’Exposicions Andreu Dameson, el dissabte 28 de novembre, per recollir el paquet de manualitats per decorar el pal de picar el tió. Un cop decorat, s’ha convidat als infants a que pengin la foto del pal decorat a instagram per poder-ne fer una exposició virtual.
Tot i la pandèmia, tant l'Ajuntament com l'ASIC volen impulsar el comerç local i mantenir la Il·lusió dels infants i dels no tan infants en aquesta època tan especial.