L'Ajuntament de la Garriga compta des d'avui 1 de febrer amb un servei de cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Des d'aquest dilluns 1 de febrer, l'Ajuntament de la Garriga posa en marxa la cita prèvia a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, un servei que permetrà evitar esperes a les persones que necessitin realitzar algun tràmit, alhora que ajudarà a garantir les mesures de seguretat per a la contenció de la COVID-19.
Podeu demanar cita prèvia per a tots els tràmits que trobareu relacionats a l'apartat Sol·liciteu cita prèvia del web municipal.
El dia i hora de la cita sol·licitada, cal que us dirigiu a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, situada a la Plaça de l'Església, 2. Es recomana consultar prèviament tota la informació relacionada amb el tràmit que es vulgui gestionar (apartat Tràmits), per tal de poder aportar la documentació necessària i resoldre les gestions en un únic desplaçament.
Des de l'OAC, també, es remarca la importància de ser puntual, ja que passats 10 minuts de l'hora concertada, la cita caducarà i quedarà invalidada.