L'Ajuntament de la Garriga ha emès un comunicat en relació al servei de recollida extraordinària de paper i cartró el dia 25 de desembre.
Vist que el servei extraordinari que s’havia contractat per a la recollida de paper i cartró el dia de Nadal no s’ha prestat com s’hauria d’haver fet, i un cop fetes les indagacions pertinents i parlat amb l’empresa titular de la prestació del servei així com amb el personal tècnic municipal i amb responsables polítics, l’Ajuntament de la Garriga vol manifestar el següent:
- En primer lloc, demanar disculpes a la ciutadania pel mal dimensionament de la recollida, que va comportar tenir paper i cartró pels carrers durant tota la jornada del dia 26 i fins al dia d’avui.
- Havent parlat amb l’empresa, aquesta ha reconegut un dimensionament insuficient tant en el nombre d’operaris com de vehicles, fet que va impossibilitar poder fer la recollida a les 4 rutes establertes al nostre municipi.
- L’Ajuntament no assumirà cap despesa extraordinària per aquest servei mal prestat.
- Durant la reunió d’avui, dia 27, s’ha acordat que el dia 6 de gener l’empresa garantirà els mitjans necessaris per dur a terme la recollida de paper i cartró.
- Aprofitar aquest comunicat per informar que el dia 31 de desembre la deixalleria romandrà tancada tot el dia.
A més, l’Ajuntament vol agrair la col·laboració de la ciutadania que va posar de manifest que el servei no s’estava prestant adequadament.