Un estudi encarregat per l’Ajuntament de la Garriga a la consultora Hidra conclou que, tant els residents al municipi com els visitants, posen una nota alta al comerç local.
El tracte personal i la imatge dels establiments comercials són els factors més ben valorats per les persones que viuen al municipi, mentre que,les no residents, aprecien la zona de vianants i el tracte personal.
Aquestes dades s’extreuen de les més de 200 enquestes presencials que es van fer a finals de 2017.
Una altra de les conclusions de l’enquesta és que el format comercial preferit pels garriguencs i garriguenques és la botiga tradicional, mentre que els i les visitants prefereixen els supermercats.
A la Garriga hi ha un total de 180 establiments comercials que sumen una superfície de venda d’uns 24.000 m2.
A partir de les dades extretes de l’estudi, s’han definit, per als propers anys, tres línies de treball i una bateria d’accions associades. Tot plegat per enfortir el teixit comercial de la Garriga i posicionar el municipi com un centre de referència on gaudir del comerç, la gastronomia, els actius patrimonials i les activitats de lleure.