Recomanacions en cas de retard o cancel·lació d'un vol

Última revisió 04-08-2016 10:58
04/08/2016

Des de l'Oficina de Consum de la Garriga han emès un document amb recomanacions en cas de retard o cancel·lació d'un vol.

En el document expliquen que en cas de reclamació, en primer lloc, en arribar a Catalunya, cal comunicar els fets a la companyia aèria demanant els fulls oficials de queixa/reclamació/denúncia a l’oficina de la companyia del mateix aeroport o adreçant un escrit al servei d’atenció al client, a fi de deixar constància escrita i, si la resposta no és satisfactòria en el termini d’1 mes, caldrà dirigir-se a l’OMIC de la Garriga per presentar una reclamació.

Per poder reclamar és important que es conservi tota la documentació del vol (reserva, bitllet, targeta d'embarcament, contracte i publicitat), així com de les despeses sobrevingudes (desplaçaments, hotels...).

Podeu trobar més informació als enllaços de Consum de la Generalitat de Catalunya

 

Documents adjunts