22 empreses de la Garriga de sectors molt variats van participar de la jornada Pro2 organitzada per l'Ajuntament i la Unió Empresarial Intersectorial el 16 de març passat.
Aquesta trobada va permetre que les empreses locals coneguin què fan, què necessiten i què venen per tal que en un futur puguin establir contactes i relacions comercials.
Amb una metodologia, que ha estudiat als participants, es busca el màxim rendiment de la jornada de contactes, analitzant quins punts de coincidència hi ha més enllà de la venda directa, amb un procés que controla l’abans, el durant i el desprès de la jornada de networking.
Segons els organitzadors, "cal mirar més enllà de les matèries primeres i considerar relació comercial, per exemple, les assegurances, les escoles d'idiomes, la jardineria, el manteniment o la compra de cartutxos per les impresores".
Diversos estudis han constatat que la globalització ha provocat un desconeixement de l’activitat empresarial de l’entorn. Segons els organitzadors, és important tornar als orígens i mirar al costat, al veí", ja que aquesta proximitat implica reducció de temps i despeses, elements essencials de competitivitat.
Amb una dinàmica de presentacions de cada participant, la trobada PRO2 pretén un joc de sinergies per aconseguir un creuament d’aquestes necessitats/oportunitats.
Aquesta ha esta la 17a reunió Pro2 organitzada per la Unió Empresarial Intersectorial, que preveu, properament fer-ne una de comarcal.