L'Alcaldessa Meritxell Budó es va reunir divendres 20 de novembre amb Benjamí Cubillo de la Secretaria d'infraestructures i mobilitat de la Generalitat i amb Fèlix Martin de Renfe direcció de rodalies de Catalunya per intentar solucionar el problemes que suposa la supressió de la taquilla de l'estació de la Garriga.
Meritxell Budó va traslladar el malestar per la manca de comunicació i va reclamar mesures perquè els i les usuàries no se sentin desassistits. Budó reconeix que la reunió va ser “positiva”, però que tractant-se de Renfe “sempre queda aquest punt de desconfiança i escepticisme”.
Durant la trobada, Renfe va assegurar a l’alcaldessa que el servei d’assistència a l’estació està garantit ja que posaran una altra persona de 6 a 13 hores per reforçar l’assistència als viatgers que puguin tenir algun problema amb les màquines d’autovenda.
També ha dit que estudiarà restituir el servei de Devolució Xpress, que permet rebre un nou bitllet sempre que s’hagi produït un retard del tren superior a 15 minuts, a l’estació de tren amb uns formularis que es trobarien al bar o amb el propi ‘software’ de les màquines d’autovenda.
El servei de venda de bitllets a través de la taquilla no funciona des de principis de novembre.