Dissabte de Festa Major

Última revisió 25-07-2025 14:43
02/08/2025

Aquest dissabte, té lloc el gruix de les activitats de Festa Major, amb la Festa Refrescant, l'Esgarrinxada, la cursa popular, les havaneres...

Dissabte de Festa Major comença ben actiu, amb paintball al bosc de Malhivern, la pedalada, la Festa Refrescant a Can Noguera, handbol platja a les piscines i biodansa a l'Espai Jove.

Al migdia, dues opcions delicioses: tast de tomàquets a Can Luna i concert vermut a la plaça del Silenci.

I a la tarda, torna un clàssic: l'Esgarrinxada, en versió jove i adulta.

El teatre vibrarà amb Operetta, espectacle de música clàssica innovador per a tots els públics, mentre que al Passeig trobareu noves activitats familiars.

La música prendrà protagonisme a la tarda, amb una ballada de sardanes a la plaça de Can Dachs i amb un concert-ballada de swing a la plaça del Silenci.

Qui vulgui una mica d'exercici pot anar a la masterclass de zumba a Can Luna, o optar per una opció més relaxada amb el vespreig del Safareig.

Al vespre, no us perdeu el QueezLaGarriga, a Can Luna, i la cursa popular.

Zloty repetirà a la Pista 1, i les havaneres, a la plaça de l'Església, donaran pas, més tard, al correfoc de la colla infantil i jove del Front Diabòlic.

I a l'Espai Nits la Doma, no podreu deixar de ballar amb les sessions de Cocodril Club amb Albert Malla, i de DJ Mofuu i Flavo and Friends.

Et pot interessar