Regidoria de Serveis Interns (Secretaria, RH, OAC i Arxiu)

La Regidoria de Serveis Interns inclou les àrees de gestió i organització del consistori: Recursos Humans, secretaria, arxiu, oficina d’atenció al ciutadà i consum.
La voluntat és la de treballar per obtenir un consistori comunicatiu, rigorós, eficient, àgil i transparent per a la ciutadania.

El PAM marca diferents actuacions durant la legislatura:

 Elaborarem un llistat anual, homogeni, pràctic i detallat de l' Inventari de Béns Immobles de l’Ajuntament
 Treballar per aconseguir una administració més eficaç i propera a les necessitats de la ciutadania
 Vetllarem per garantir jurídicament la prestació dels serveis públics
 Garantirem la resposta a les instàncies rebudes en un termini màxim de quinze dies
 Analitzar i racionalitzar l’estructura organitzativa de l’Ajuntament i els seus organismes autònoms
 Crear un pla de formació que inclogui un reglament
 Consolidar i implantar el pla integral de prevenció de riscos laborals i adequar-lo a les necessitats de cada lloc de treball
 Avançar cap a un Ajuntament amb més transparència

Darrera actualització: 05.02.2016 | 15:02