Concurs i requisits per adjudicar el muntatge de foodtrucks a la zona de nits de la festa major 2017

L’Ajuntament de la Garriga ha aprovat unes bases per a la concessió de 3 llicències d’ús privatiu del domini públic per exercir l’activitat de venda de menjar mitjançant vehicles, rulots o food trucks a instal•lar en el espai de concerts de la festa major del 2017 que es desenvoluparà els dies 27, 28 i 29 de juliol de 2017, en aquest espai.

S’establiran 3 categories diferents: Entrepans, pizza i empanades, creps i pastissos dolços.

Enllaç: Publicació e-TAULER (estarà disponible a partir del dia 08/05/2017)
Destinataris: Les instal•lacions destinades a l’exercici de l’activitat venda de menjar han de ser vehicles, rulots o food trucks.
Convoca: Ajuntament de la Garriga
Termini sol•licitud: del 8 al 19 de maig de 2017, inclòs
 

Més informació

Acord Junta de Govern Local de data 17 de juliol del 2017 relatiu a la modificació del resultat del sorteig i atorgament de 3 llicències d’ús privatiu per a la instal·lació de food trucks a la zona de concerts de nit de la festa major del 2017.

Darrera actualització: 18.09.2017 | 20:34