Normativa i tràmits

Altes/Baixes/modificacions dels estatuts

Per a realitzar aquest tràmit cal primer notificar-ho a la Generalitat i seguidament amb els documents oficials al Registre Municipal d’Entitats de la Garriga. Si teniu algun problema per iniciar els tràmits i necessiteu ajuda, només cal contactar amb participació@ajlagarriga.cat o bé al 93 860 50 50- Ext. 1421

En aquest enllaç trobareu tota la informació necessària pel tràmit que necessiteu fer.

En el cas de les entitats esportives, al estar inscrites a la secretaria general de l'esport, els tràmits d’altes i baixes s'han de fer mitjançant aquest enllaç .

Legislació i normativa

En aquest apartat hi veureu recollides les Lleis i els Decrets que afecten a les associacions: Departament de Justicia

Preguntes més freqüents

Consulta l' enllaç

Registre municipal d’entitats i associacions de la Garriga

  • Cal entrar per instància els següents documents:
    • La fitxa d’entitats (que es cliki, te la passo)
    • Una còpia dels estatuts
    • Una còpia de l’acta fundacional
    • La resolució de l’òrgan competent de la Generalitat

Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Amb la finalitat de donar suport a les entitats i facilitar-los el compliment de la Llei, us facilitem aquesta  Guia  que pretén establir un marc simple i clar de les seves obligacions i facilitar-los un seguit de criteris sobre els aspectes de la Llei que necessiten més concreció.

Nou escenari fiscal de les entitats sense ànim de lucre

Impacte de la nova normativa en la gestió de les entitats no lucratives

 


Darrera actualització: 11.02.2016 | 01:07
Darrera actualització: 11.02.2016 | 01:07