L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei d’atenció gratuït en matèria de consum per a les persones residents a La Garriga, o que siguin de fora i hagin tingut un problema amb un establiment del municipi.

SERVEIS QUE OFEREIX:

  • Atenció personalitzada de consultes, per via telemàtica o presencial.
  • Recepció, gestió i resolució de les queixes i reclamacions de les persones consumidores.
  • Mediació entre les parts per a la resolució de conflictes en matèria de consum.
  • Tramitació de denúncies davant dels organismes competents.
  • Avisos i recomanacions sobre les principals novetats, alertes, estafes en matèria de consum, a través dels mitjans de comunicació locals.
  • Campanyes informatives dirigides a les persones consumidores perquè coneguin i exerceixin els seus drets i deures.
  • Fomentar el consum responsable i de proximitat.
  • Documentació i material especialitzat a disposició de totes les persones que ho sol·licitin: legislació, fullets informatius, material didàctic...
  • Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum.
  • Col·laboració amb les associacions de consumidors.

HORARI I CONTACTE:
Cada dimarts de 10h a 14h.
Edifici de l’Ajuntament de La Garriga
Plaça de l’Església, nº2.
938605050
consum@ajlagarriga.cat

ENLLAÇOS D’INTERÉS:
Banc d'Espanya

Secretària d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació (SETSI).

Unió de Consumidors de Catalunya-UCC

Notícies

Activitats

Darrera actualització: 02.06.2016 | 12:22