L’Arxiu Municipal de la Garriga és el responsable de conservar, classificar, organitzar i difondre la documentació de l’Ajuntament i d’altres fons del municipi des del seus inicis fins a l’actualitat.

L’Arxiu ha de vetllar per la protecció, recuperació i difusió de tot aquest patrimoni al temps que col·labora en una gestió administrativa transparent i eficaç i garanteix el dret d’accés a la informació de la ciutadania.

Responsable polític: Montse Llobet
Arxivera Municipal: Almudena Gutiérrez
Acrònim oficial: AMLG
Metres lineals de documentació: 700 metres lineals
Abast Cronològic: 1323-2013

Contacte i Horaris:

  • Correu electrònic: arxiu@ajlagarriga.cat
  • Telèfon: 93 510 76 50
  • Horari: dilluns a divendres de 9 a 14 hores i dilluns de 16 a 18.30 hores. El mes d'agost i del dia 24 de desembre fins al 8 de gener restarà tancat.

Notícies

Darrera actualització: 20.12.2016 | 12:33