Servei d'arxiu municipal

L’Arxiu ha de vetllar per la protecció, recuperació i difusió de tot aquest patrimoni al temps que col·labora en una gestió administrativa transparent i eficaç i garanteix el dret d’accés a la informació de la ciutadania.

El  Servei  d'Arxiu  Municipal  és  un  servei  públic essencial que te com a principals funcions:

  • Contribuir al bon govern municipal mitjançant un eficient sistema de gestió de la documentació.
  • Garantir l’accés de la ciutadania a la documentació.
  • Promoure la memòria i el coneixement de la Garriga.
  • Assessorar les àrees administratives de l’Ajuntament en l´organització i tractament de la documentació municipal.

Serveis:

  • Consulta de documentació.
  • Reproducció de documents, sempre que no es perjudiqui la seva conservació i integritat.
  • Assessorament històric.
  • Assessorament al tractament de la documentació de caràcter privat: familiar, empreses, entitats.
  • Visites concertades per a escolars de primària i de secundària o grups interessats a conèixer l'Arxiu i el seu funcionament.
  • Préstec documental per a activitats de difusió cultural organitzades per altres institucions.
  • Formació d'estudiants en pràctiques.

L'Arxiu, que es troba ubicat a l’edifici de l’Ajuntament, està obert de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Per accedir-hi cal demanar cita prèvia enviant un correu a arxiu@ajlagarriga.cat o al telèfon 93 510 76 50.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 18-10-2022 11:02

Vídeos

VOTV - La Garriga ja compta amb una arxivera municipal

VOTV - L'Arxiu Municipal de la Garriga, un tresor per la història