Digitalització dels tràmits administratius

Dimecres, 12 de juliol de 2017 a les 08:00

Per tal d'aconseguir un Ajuntament més àgil i transparent, des d'inici del mes de juny es va implantar un nou programa de gestor d'expedients electrònics.

Aquest gestor documental fa possible digitalitzar tota la documentació que es presenta al consistori i, alhora, complir la nova llei de procediment administratiu comú.

Aquesta llei va entrar en vigor a l’octubre de 2016 i té com a objectiu establir un nou marc en les relacions entre les administracions públiques i la ciutadania, parant atenció, sobretot, en les noves tecnologies.

De fet, fa mesos que a l‘Ajuntament treballa en l’adequació a la nova normativa i  en la posada en marxa de l’administració electrònica.

El nou gestor d’expedients electrònics permet una major celeritat, eficiència i control dels procediments administratius, mitjançant la seva simplificació, i ajuda a garantir la transparència i l’accés de la ciutadania.

Darrera actualització: 11.07.2017 | 13:54