Nou servei d'assessorament jurídic en habitatge

Última revisió 17-11-2015 14:15
17/11/2015

L’Ajuntament compta des d'aquest mes novembre amb un nou servei d’assessorament jurídic i intermediació en habitatge gràcies a un conveni de col·laboració que s'ha signat avui amb l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Granollers.

El nou servei té tres objectius bàsics:

- Assessorament davant un nou contracte, sigui d’hipoteca o de lloguer, de l’habitatge principal.
- Assessorament i mediació adreçat a les persones amb dificultats que es trobin en processos d’execució hipotecària o demanda judicial per manca de pagament del lloguer.
- Assessorament i mediació envers a situacions de pobresa energètica i vulnerabilitat econòmica.

L’horari d’atenció a les persones usuàries serà l’últim dijous de cada mes al matí i s’ha de demanar cita prèvia al Punt d’Habitatge de l’Ajuntament o a la Regidoria d’Acció Social.

El nou servei s'ha definit pel fet que tant des de la Regidoria d’Habitatge com des dels Serveis Socials s’està atenent un nombre important de persones amb diversos problemes per fer front al pagament de la hipoteca o del lloguer dels seus habitatges.